5 de nov. 2007

Consell de Redacció / Consejo de Redacción / Editorial Board

Consell de redacció

Més enllà de la seva tasca com a òrgan gestor de (con)textos, el Consell de Redacció vol ser un espai de debat i reflexió teòrica que prengui els treballs presentats per a publicació com a pretextos per a la discussió.

A data d’octubre del 2007, el Consell de Redacció de la revista està format per les següents persones:

Camila Del Mármol

Miguel Doñate i Sastre

Marc Jiménez Marzo

Daniel Malet Calvo

Martí Marfà i Castán

Raul Márquez Porras

Francesca Nucci

Helena Planes i Nieto

Arianna Re

Pablo Romero i Noguera

Irene Sabaté Muriel

Sandra Santos Fraile


Consejo de redacción

Más allá de su tarea como órgano gestor de (con)textos, el Consejo de Redacción pretende ser un espacio de debate y reflexión teórica que tome los trabajos presentados para su publicación como pretextos para la discusión.

A fecha de octubre de 2007, el Consejo de Redacción de la revista está formado por las personas que siguen:

Camila Del Mármol

Miguel Doñate i Sastre

Marc Jiménez Marzo

Daniel Malet Calvo

Martí Marfà i Castán

Raul Márquez Porras

Francesca Nucci

Helena Planes i Nieto

Arianna Re

Pablo Romero i Noguera

Irene Sabaté Muriel

Sandra Santos Fraile


Editorial Board

In addition to its role as the management body of (con)textos, the Editorial Board is meant to be a space for theoretical debate and reflection on the texts received for publication.

By October 2007, the journal’s Editorial Board is made up of the following people:

Camila Del Mármol

Miguel Doñate i Sastre

Marc Jiménez Marzo

Daniel Malet Calvo

Martí Marfà i Castán

Raul Márquez Porras

Francesca Nucci

Helena Planes i Nieto

Arianna Re

Pablo Romero i Noguera

Irene Sabaté Muriel

Sandra Santos Fraile


1 comentari:

stertxu ha dit...

Bona tarda.

Jo em dic Ester Escudero, i actualment em trobo realitzant la meva tesis sobre la discriminació i violéncia que pateixen les dones migrades.

M'agradaria poder posar-me en contacte amb en Marc Jiménez, donat que he vist que la seva tesis está relacionada el meu tema.
Siusplau, si algú em pogués facilitar el seu correu electrónic o si ets tu mateix, et deixo el meu correu. Agrairé moltíssim poder posar-m'hi en contacte

stertxuu@gmail.com